LC-430 as/GP15, lata 2000-ne (?)
Konstrukcja:
Górnopłat w układzie tandem o konstrukcji z laminatów epoksydowo-szklanych, epoksydowo-węglowych i twardej pianki PCW.
Skrzydło jest elementem dwuczęściowym o konstrukcji jednodźwigarowej z obrysem prostokątno-trapezowym, z niewielkim skosem i niewielkim ujemnym wzniosem.
Usterzenie pionowe podwójne umieszczone na skrzydłach, usterzenie poziome umieszczone z przodu kadłuba tuż za silnikiem.
Do startu może być wykorzystywany odrzucany wózek startowy.
Wyposażenie opcjonalne- możliwość lotu automatycznego o zasięgu 300 km, instalacja wypuszczania i odrzucania rękawa.
Silnik- umieszczony w przedniej części kadłuba o mocy 14,7-18,4 kW (20-25 KM).
Dane techniczne LC-430 as/GP15 (wg [1]):
Rozpiętość- 4,3 m, długość- 3,1 m.
Masa własna- 20 kg, dopuszczalna masa balastu- 22 kg.
Prędkość max- 162 km/h, prędkość minimalna- 43,2 km/h, czas lotu przy prędkości przelotowej- 10 h.
Źródło:
[1] Peszke Aero Technologies.