Kmin-motolotnia wersja II, lata 1980-te

Motolotnia. Polska.
Motolotnia z łukowo wygiętą rurą oraz podwozie złożone z małego przedniego kółka i dużych kół głównych. (Źródło: archiwum Zbigniew Kmin).

Motolotnia prawdopodobnie powstała w wyniku modernizacji Wersji I. Posiada łukowo wygiętą rurę oraz zmodyfikowane podwozie złożone z małego przedniego kółka i dużych kół głównych. Jako skrzydło zastosowano lotnię "Vega 106 Sport" wypożyczoną od Piotra Pastusiaka.

Wyposażenie- podstawowy zestaw przyrządów pokładowych.

Silnik motocyklowy (WSK ?) napędzający dwułopatowe śmigło pchające. Zbiornik paliwa o niewielkiej pojemności.

Inne wersje:
Kmin-motolotnie (opis główny)

Galeria

  • Podejście do ladowania. (Źródło: archiwum Zbigniew Kmin).
  • Niefortunne lądowanie. (Źródło: archiwum Zbigniew Kmin).
  • Pilot już na własnych nogach. Na szczęście bez obrażeń. (Źródło: archiwum Zbigniew Kmin).
  • Uszkodzone podwozie motolotni. Czas wracać do warsztatu. (Źródło: archiwum Zbigniew Kmin).

Źródło:

[1] Informacje uzyskane od Zbigniewa Kmina.
[2] Informacje uzyskane od Lecha Pitonia.
blog comments powered by Disqus