Techno Fly
W swoim rozwoju firma opiera się nie tylko na własnych doświadczeniach i praktyce, ale również na współpracy z ośrodkami naukowo-badawczymi m.in. Politechniki Krakowskiej (silniki dwusuwowe), Politechniki Warszawskiej (zagadnienia wytrzymałościowe i wibracje) oraz na szerokich kontaktach zagranicznych z dostawcami najnowszych technologii.
Od 2004 r. firma intensywnie rozwija się zdobywając również rynki zagraniczne. Oprócz oddziału firmy w Niemczech, przedstawiciele firmy oferowali napędy ”Raptor” we Francji, Turcji, Kanadzie i Australii.
W 2009 r. niemiecki certyfikat DMSV uzyskał napęd elektryczny "E-Ventor".
Konstrukcje:
Techno Fly ”Raptor”, ok. 2000, napęd PPG.
Techno Fly ”Ventor”, ok. 2006, napęd PPG.
Techno Fly ”E-Ventor”, ok. 2006, napęd PPG.
Źródło:
[1] Rutkowski A. ”Paragiełda 2006”. Przegląd Lotniczy Aviation Revue nr 5/2006.[2] ”Techno-Fly”