LC-360 as/GP12, lata 2000-ne (?)
Konstrukcja:
Górnopłat w układzie konwencjonalnym o konstrukcji z laminatów epoksydowo-szklanych, epoksydowo-węglowych i twardej pianki PCW.
Skrzydło jest elementem dwuczęściowym o konstrukcji jednodźwigarowej z obrysem prostokątno-dwutrapezowym, z niewielkim skosem i niewielkim ujemnym wzniosem.
Usterzenie w układzie T. Usterzenie pionowe umieszczone w tylnej części kadłuba stanowi jego integralną część, usterzenie poziome umieszczone na stateczniku pionowym.
Do startu stosowana jest gumowa wyrzutnia startowa. Opcjonalnie może być wyposażony w odrzucany wózek startowy i instalację do pionowego lądowania na spadochronie.
Wyposażenie opcjonalne: możliwość lotu automatycznego o zasięgu 50 km, instalacja wypuszczania i odrzucania rękawa, instalacja elektryczna zdalnego odpalania smugaczy.
Silnik- umieszczony w przedniej części kadłuba o mocy 14,7-18,4 kW (20-25 KM).
Dane techniczne LC-360 as/GP12 (wg [1]):
Rozpiętość- 3,6 m, długość- 2,85 m.
Masa własna- 20 kg, dopuszczalna masa balastu- 10 kg.
Prędkość max- 306 km/h, prędkość minimalna- 54 km/h, czas lotu przy prędkości przelotowej- 2,5 h.
Źródło:
[1] ”Peszke Aero Technologies”