Antares "Graffiti", lata 1990- te (?)

Wózek motolotniowy. Ukraina.
Motolotnia składająca się z wózka Antares ”Graffiti” z silnikiem Rotax 582 i skrzydłem ”Libre 3” użytkowana w Polsce (SP-MSZT). (Źródło: via Zbigniew Przysiecki).

Wózek motolotniowy Antares "Graffiti" został opracowany w ukraińskiej firmie Antares Aircraft.

W Polsce.

Do 2005 r. Krzysztof Gawidziel zbudował kilka wózków motolotniowych na wzór ukraińskiego Antares "Graffiti". W 2012 r. znajdowała się w Polsce motolotnia z wózkiem "Graffiti" i silnikiem Rotax 582 oraz skrzydłem WAM "Libre 3" (znaki SP-MSZT).

Silnik- Rotax 582 o mocy 47 kW (64 KM) z przeładnią typu E.

Galeria

  • Motolotnia  składająca się z wózka Antares ”Graffiti” z silnikiem Rotax 582 i skrzydłem ”Libre 3” (SP-MSZT). Widok z przodu. (Źródło: via Zbigniew Przysiecki).
  • Motolotnia  składająca się z wózka Antares ”Graffiti” z silnikiem Rotax 582 i skrzydłem ”Libre 3” (SP-MSZT). Widok z tyłu. (Źródło: via Zbigniew Przysiecki).
  • Motolotnia  składająca się z wózka Antares ”Graffiti” z silnikiem Rotax 582 i skrzydłem ”Libre 3” (SP-MSZT). Silnik Rotax 582. (Źródło: via Zbigniew Przysiecki).

Źródło:

[1] Krzysztof Gawdziel - informacje.
[2] Lotnicza Polska.
blog comments powered by Disqus