Wills Wing HP AT, 1989

Lotnia Wills Wing HP AT została opracowana w amerykańskiej firmie Wills Wing, Inc w 1989 r.
W Polsce.
Polscy lotniarze latali na lotniach Wills Wing HP AT, m.in. Tomasz Cygal.
Konstrukcja.
Szkielet lotni zbudowany z rur duraluminiowych, składał się z dwóch krawędzi natarcia, dźwigara, kila, masztu i sterownicy. Szkielet usztywniony układem dolnych oraz górnych cięgieł. Kąt wierzchołkowy lotni- 127 o.
Pokrycie skrzydła dwustronne, ukształtowane i usztywnione za pomocą żeber.
Uprząż przystosowana do lotów w pozycji leżącej.
Dane techniczne HP AT 145 (wg [2]):
Rozpiętość- 10,0 m, powierzchnia nośna- 13,47 m2, wydłużenie- 7,5 m.
Masa pilota- od 50 do 107 kg.
Dane techniczne HP AT 158 (wg [2]):
Rozpiętość- 10,35 m, powierzchnia nośna- 14,68 m2, wydłużenie- 7,5 m.
Masa własna- 31 kg, masa pilota- od 65 do 115 kg.