Vogt Lo-100, 1952

W Polsce.
W wyniku porozumienia między organizacją sportową Austrii ASKÖ- Flugsportverband i Aeroklubem Bielsko- Bialskim doszło w 1960 r. do wymiany grupy pilotów obu organizacji. W maju Aeroklub Bielsko- Bialski gościł czterech pilotów austriackich. Z rewizytą do Austrii udała się delegacja Aeroklubu Bielsko- Bialskiego w składzie: mgr Czesław Golański, instr. Adam Niżnik oraz inż. Tadeusz Byliński i inż. Tadeusz Łabuć.
Wykonywali oni loty zapoznawcze na samolotach i szybowcach używanych w austriackim lotnictwie sportowym. W Centrum Szybowcowym organizacji ASKÖ w Donauwiese latali na szybowcach Schleicher Ka 6 i Vogt Lo-100. Adam Niżnik na Lo-100 zademonstrował wiązankę akrobacji. Szybowiec był dopuszczony był do pełnej akrobacji, ale według słów pilota nie był idealny do tego celu.
Na szybowcu Vogt Lo-100 latał również Christoph Matkowski.
Źródło:
[1] Szybowcowa Kadra Narodowa.[2] T. Łabuć. "Na trasie Bielsko- Zell am See". Skrzydlata Polska nr 48/1960.